søndag, desember 24, 2006

God jul

I dag er det juleaften, og akkurat nå sitter jeg på rommet mitt og hører på faren min som sitter i stua og snakker med bestefaren min om hvor dum jeg er som skal bli musiker. Jeg var visstnok skikkelig dum som sluttet på sivilingeniør, og kommer garantert aldri til å få fast jobb noe sted, dette fordi jeg ikke innehar de samme talenter som diverse unge, fantastiske fiolinister vi var så heldige å få se på tv i går kveld. Det er tungt når personer som står meg nær ikke tror på meg. Jeg vil ikke bli sivilingeniør. Faren min tror han vet så mye. (Og nå sa han nettopp: "Han ender vel opp som bussjåfør, tenker jeg." Fantastisk.) God jul, alle sammen...

2 Comments:

Blogger Spinn said...

Jeg tror du kan klare å bli akkurat det du vil!
Om du vil drive med musikk, så er det musikk du skal drive med!!Uansett hva faren din sier.

Unnskyld at jeg fornærmer familien din, men faren din er en slem slem mann når han sier sånt!
Du klarer det du vil!
Jeg har hvertfall tro på deg<3 Om det teller for noe..
God jul! :)

(og vi skal IKKE snakke nedsettende om buss-sjåfører.. De er som regel utrolig koslige!)

1:28 p.m.  
Anonymous Anonym said...

I familien min går det omtrent sånn som "Godt Mari går på universitetet og ikke skal bli musiker" og "Så du skal bli musiker du ja, Petter... Er det noe å leve av da?"

Jeg vet ikke hva man kan gjøre med det, annet enn å late som man ikke hører og bli enda mer bestemt på å klare det.

5:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home