fredag, desember 01, 2006

Så var det over

Så var denne eksamenen slutt. Og det gikk bra! Tror i hvert fall ikke jeg kommer til å stryke... Veldig vanskelig å si hva jeg kommer til å få. Alt mellom B og E er mulig tror jeg. Skjønt neppe E eller D. Men jeg vet ikke. Jeg fikk heldigvis om noe jeg kunne ganske godt. "Drøft ulike aspekter ved klangens frigjøring (The liberation of sound) i kunstmusikken i mediealderen". En herlig, vag oppgavetekst som gjør det mulig å skrive nærmest hva du vil. Det du husker. Jeg skrev ganske mye, 8 sider, men det var mest fordi dette er et 15-poengsfag, det vil si at man får 8000 kr av lånet omgjort til stipend hvis man står. Altså blir det akkurat 1000 kroner pr. side. Jeg briljerte med kunnskapen min i 6-7 sider, før jeg skrev en oppsummering som etter hvert skled litt ut, tror jeg. Så det kan nok hende jeg får en del trekk for det. Men som sagt vet jeg ikke. Uansett er det godt å være ferdig.

I morgen må jeg begynne å lese til hjemmeeksamen i musikkhistorie 1, som jeg skal ha fra mandag til onsdag. Det er jeg veldig spent på hvordan kommer til å gå, ettersom jeg har jobbet svært lite med faget foreløpig. Men siden det er hjemmeeksamen, satser jeg på at det går greit likevel. Men man vet jo aldri...