fredag, november 10, 2006

Det var så mye jeg skulle gjøre i dag

Denne dagen skulle utnyttes effektivt. Jeg skulle øve, lese Musikk i mediealderen, skrive Fysisk Miljøplanlegging. Men isteden sitter jeg her og skriver i bloggen min, kaster bort tiden. Hva skjedde? Det begynte vel i går egentlig. Jeg gjorde den generaltabben å drikke kaffe. Da skjer følgende: Jeg bestemmer meg for å øve. Og det er så gøy at jeg fortsetter til langt på natt. Jeg tenker: "Legg fra deg fiolinen, din idiot! Du kommer til til å få senebetennelse!" Men det klarte jeg ikke. Ble stående å øve svært ueffektivt, lenge. Da jeg først tok til fornuft, var det blitt sent, men jeg klarte fortsatt ikke å sovne pga. kaffen. Så i dag sov jeg for lenge, og ble sittende og spise frokost mens jeg så på akutten. Og etter det var det dr. Phil. Selvsagt måtte jeg se dr. Phil. Etter det gikk jeg i 4 forskjellige butikker rundt her for å se om de hadde fått nyeste Rocky. Det hadde de ikke... Svært lite effektivt. Alt pga. en kopp kaffe.

1 Comments:

Blogger Mats Roar said...

Høres ut som det gode gamle Toneheim-syndromet...

6:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home