lørdag, november 11, 2006

Vaskedag

I dag har jeg vasket rommet mitt. Grundig. Følte det var på tide, siden jeg i lang tid har måttet skrape av et tykt lag med grå substans fra fotsålene mine før jeg legger meg, sånn at ikke senga mi blir fyllt med støv, hår, grus og diverse. Jeg har til og med vasket det røde gulvteppet, sånn at det ikke farger alle de hvite sokkene mine røde hver gang jeg trår på det. Suksess.

I morgen skal jeg spille masse Wagner i frimurerlogen. Og litt Mozart. Snart skal jeg lese musikk i mediealderen, og så øve, ideelt sett. Men det blir sannsynligvis til at jeg blir liggende som et slakt foran tv'n og ser på folk som er flinkere enn meg til å spille fiolin på Kjempesjansen, og deretter irriterer meg over hvilket fjols Dan Børge er. Må han alltid rope? Etter Med hjartet på rette staden, Fakta på lørdag og en eller annen dårlig nattfilm, ender jeg nok opp foran pc'n med Heroes III Campaign som jeg begynte på i går. Sånn er det å være en svak sjel. Men jeg har i det minste vært flink å vasket rommet mitt.

3 Comments:

Blogger Thomas said...

Godt det er flere av oss...

4:26 p.m.  
Blogger Spinn said...

Ryddeflinke-slask :D

Jeg vasket rommet mitt i forrige uke. Da hadde jeg bynt på 5.generasjons hybelkaniner eller noe sånt, og det begynte å bli ganske ekkelt å være på rommet mitt. Nå er det pent!

5:44 p.m.  
Blogger Mats Roar said...

Hmm...
Er vel en stund siden sist jeg vasket rommet mitt også...
Men det er ikke så ille, enda:P

6:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home