søndag, april 15, 2007

Påskeferien over

Påskeferien er over, og jeg er veldig fornøyd, hvis man ser bort i fra kald påske, med mye vind, som til slutt resulterte i beinbrudd hos min mor. Men nå har hun blitt operert og fått på gips, samt ved hjelp av Wilhelm von Röntgens fantastiske oppfinnelse fått bekreftet at alt gikk som det skulle. Så det ordner seg nok.

Seterbesøket ellers er jeg som sagt veldig fornøyd med. Følte virkelig at jeg fikk koblet av. Var utrolig godt. Fikk lest uhorvelige mengder Donald og Det Beste, noe jeg mener er noe av det viktigste med setra. Pluss en skitur i ny og ne, sånn at tekoppen smaker enda bedre når man kommer tilbake sliten og kald.

Ellers fikk jeg besøkt Ingvild, pga. at vi måtte inn til Lillehammer å besøke moren min. Vi så Snatch, og bakte boller. Etter at bollene var ferdige så vi Dude where's mye car, eller det vil si prøvde og se. Den var ikke like morsom nå som da jeg var 15, så den ble skrudd av. Alt i alt et hyggelig besøk. Som også fikk meg til å savne Toneheim. Igjen.

De dagene som var igjen av påskeferien tilbrakte jeg hjemme. Jeg rakk å se den nye Mr. Bean-filmen, som jeg var skeptisk til, men som viste seg å være morsom. Tirsdag møtte jeg Mari i Oslo, som var veldig bra. Kjempelenge siden jeg traff henne sist. BUSO-konsert i november, så vidt jeg husker, men da gikk alt så fort. Takk for en fin dag, Mari! Så drog jeg til Mats. Der lagde jeg pasta carbonara, som smakte veldig godt. Pasta carbonara er forøvrig den eneste matretten jeg klarer å lage. Mathias kom innom også, og vi så Flygende dolker, som var ganske bra, men ikke så bra som jeg hadde planlagt.

Så er det tilbake til hverdagen. Må prøve å begynne og lese snart, skal jeg klare å stå i disse fagene.

Ja, og så var det bursdagen min. Fin dag. Ble husket på i alle bauger og kanter. Nei, det hørtes rart ut. Det jeg mener er at det var mange som husket på å gratulere meg med dagen. På kvelden var jeg, Simon og Arne (musvit-fyr) hos Geir og spiste god mat, før vi så en Tenacious D film jeg ikke husker navnet på. Bra bursdag.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Takk for en fin dag, Torstein!

8:14 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home