fredag, mars 30, 2007

Påskeferie

Endelig ferie. Det vil si, etter prøvespillet har jeg egentlig ikke gjort noe som helst fornuftig. Så om ferien er så veldig fortjent, er en annen sak. Men godt skal det bli. Det ligger an til skikkelig påskeklisjè; jeg og foreldrene mine skal på setra og gå på ski fra palmesøndag til skjærtorsdag. Foruten skigåing ser jeg fram til å vie dagene mine til å beundre gamle tømmervegger, lese gamle donald, grave frem utedassen pga. de store snømengdene, drikke mango-te fra 1998, spise ertesuppe fra 1996 etc. Lenge siden jeg har vært på setra i påsken. Må ha vært i 2.klasse på videregående eller noe. Så det blir nok knall.

En ting som ikke er så knall, er at toget jeg hadde tenkt å ta i morgen var fullt, så jeg må ta fly isteden, som går 0610 om morgenen. Hvilket vil si at jeg må stå opp kl. halv 5. Farvel døgnrytme. Men ellers: God påske!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

HEI TORSTEIN.
Mye moro å lese her. Blir kjent med deg på en ny måte. Underlig pode du, i positiv forstand. Artig å følge deg i tida som kommer..Lykke til med de siste månedene i Trondheim.

Tante Anne

12:42 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home