mandag, februar 19, 2007

Spilletimen i dag...

...gikk veldig bra! Oppløftende, med tanke på at det nærmer seg prøvespill. Og med tanke på hvor vanvittig dårlig det gikk forrige gang. Da ble jeg så nedbrutt at jeg måtte ta meg pause i nesten to dager, noe som er ganske mye så nærme prøvespillet. Men det var veldig godt. Det som er ganske rart, er at jeg egentlig ikke føler at jeg øvde særlig mye til denne timen. Mest fordi jeg var lei. Men jeg må ha øvd veldig konsentrert kanskje... Nei, jeg vet ikke. Uansett var det en skikkelig kjipt time (forrige gang altså), med lite ros og mye, mye kjeft. I dag sa han til og med at han kanskje gikk litt over streken forrige gang. Vel. Noen ganger må det til. For at jeg skal skjerpe meg.

Fikk spilt med piano i dag også, og til å være første gang, gikk det veldig bra. Trodde spesielt Bruch kunne bli vanskelig, men det var lite problemer. Eneste som var litt vanskelig et par steder, var når jeg skulle komme inn etter pauser og liknende, men bortsett fra det gikk det meste knirkefritt. Veldig beroligende.

Nå manner jeg meg opp til å skrive etnomusikkologioppgave på ti sider som skal være ferdig til i morgen. Men først ser jeg fram til å ligge alene i mørket og høre Pink Floyd - Dark Side of the Moon-albumet. Jeg tar det uansett ikke så tungt. Ser for meg at jeg kommer til å skrive 3-4 sider svada før jeg gir meg. Skal jo ikke fortsette med noen av de greiene der, så om jeg får E eller noe er det ikke så farlig.

Etiketter: ,