søndag, februar 18, 2007

Bytte hår på buen

Jeg har byttet har på buen. Det kostet masse penger. 700 kr. 700 kr! For en haug med hestehår... Da jeg byttet hår på buen mens jeg gikk på Toneheim tror jeg jeg betalte 200-300 kr eller noe. Hva er grunnen til disse stive prisene? Svaret kom til meg relativt raskt, med en gang jeg tok opp buen for å spille på den. Jeg tenkte: Oi, hva er det som lukter så godt her da? Lukten var søt og god, og fylte straks hele hybelen. Det var buen som luktet sånn, rett og slett. Eller nærmere bestemt hårene. Så jeg har betalt 400 kr ekstra for parfymerte(?) buehår. Men faktisk lukter det så godt at det nesten var verdt det...

Om prøvespillet kan jeg si... Tja. Ikke så mye. Det er det det er. Rett og slett. Tungt, men helt nødvendig hvis man vil bli musiker. Heldigvis er det snart over, og jeg tror det kan gå veldig bra. Håper.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lurer på om jeg skal kjøpe en parfymert trompet.

9:56 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home