torsdag, februar 08, 2007

Ski-tur

I går kveld gikk jeg skitur sammen med Sjur, Tor og Jørgen fra symfoniorkesteret. Vi tok trikken fra St. Olavs gate inn til Lian, og gikk derfra inn til Elgseterhytta, hvor vi spiste mors kjøttkaker. Perfekt føre, kan ikke huske å ha hatt så gode ski på kjempelenge. Men det var fryktelig kaldt. I begynnelsen trodde jeg nesa mi skulle dette av, og det svei i hele ansiktet. Heldigvis ble det bedre etterhvert som vi kom høyere opp (pga. at kald luft er tyngst og siger nedover). Veldig fint å gå skitur sånn i skumringen. Blir så fint lys, og så var det nysnø på trærne. Eventyrlandskap.

I dag skulle jeg egentlig hatt spilletime, men dessverre er læreren min blitt syk, så nå får jeg forberedt meg enda litt bedre. Neppe særlig dumt, ettersom jeg nok har vilt litt vel godt på laurbærene mine etter forrige time, som gikk veldig bra. Skumle greier det der. Om jeg skal klare å øve konsentrert, burde jeg egentlig få litt kjeft på timen. Om det går bra, sånn som forrige gang, begynner jeg umiddelbart å slappe av, tenker at jaja, det der prøvespillet skal jeg nok fikse greit. Og så sover jeg litt lenge, øver kanskje ikke like mye, og i hvert fall ikke særlig konsentrert. Det er fryktelig irriterende, for det betyr at jeg rett og slett ikke tåler ros.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du tåler ros, du må bare lære å takle det riktigere :)

9:38 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home