mandag, september 11, 2006

Øvingshelg med TSS

Denne helga var jeg, Simon og Daniel på øvingshelg med Trondhjem Studentersangforening i Hommelvik. Det var litt vel mye øving, etter min smak. Strengt tatt var vel det verste av alt at jeg ikke hadde noe liggeunderlag, bare dyne. Første natta bretta jeg dyna og lå inni, og hadde jakka til Daniel under meg. Pluss min genser, og Simon sin genser. Veldig hardt, og mange klumper. Og veldig trangt å ligge inni bretten. Ikke suksess. Neste natta lå jeg oppå dyna, og hadde klærne på, pluss at jeg hadde beina nedi ryggsekken min og hadde bredd over meg masse aviser og lakenet mitt. Litt uteligger, men ellers suksess. Var god og varm, og lå mykt. Bare synd avisene ramlet av hver gang jeg skulle snu meg...

2 Comments:

Blogger Mats Roar said...

Hihi:)
Øvingshelg er gøy! Skal ha det snart, vi også.
Var nattevakt i helga.. Fant ut at sofaer funker fjell hvis man bare er trøtt nok:)

6:01 p.m.  
Blogger Spinn said...

Haha! :D Uteligger-Torstein!
Ser for meg deg som uteligger nå, og det er et ganske sæksi syn! :D

9:49 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home