søndag, april 27, 2008

Å kjøpe lykke for penger

I dag stakk jeg en tur i svømmehallen. Det er alltid bra. Badstua etterpå var enda bedre. Jeg simpelthen elsker badstu. Badstu er lykke. Etterpå stakk vi (Vegard og jeg) på China House og spiste mongolsk grillbuffè. Det var suksess. En stund trodde jeg at jeg kom til å eksplodere i en sky av suppe, lammekjøtt, grønnsaker, karamellpudding og kaffe. Etter den obligatoriske turen på platekompaniet etterpå er jeg nå i besittelse av filmen The life aquatic with Steve Zissou, en Wes Anderson film jeg så litt av på tv for en stund tilbake. Jeg liker filmene til Wes Anderson. De er koselige, rare og tidvis veldig morsomme. Som meg. Bare at jeg muligens ikke er så koselig alltid. Ser i hvert fall ikke sånn ut. Folk sier jeg burde smile mer. Vel. Uansett. Wes Anderson lagde filmen The darjeeling limited, som gikk på kino rundt juletider. Den var knallbra. Jeg ser fram til å se Life aquatic. I tillegg kjøpte jeg en cd grunnet coveret, som jeg hører på akkurat nå. Det var ganske suksess. Men ikke helt helt innertier. Her kan dere se dem:

Hvem ville ikke kjøpt et albumet når coveret ser sånn ut? The Commodores. Det er forøvrig de som har sangen Easy, som er brukt i en del andre sammenhenger. Ellers fikk jeg tak i et best of-album med Johnny Cash som jeg har stor tro på. Nå burde jeg snart se til å komme i gang med bibliografioppgaven min, men jeg drøyer vel en stund til, vil jeg tro.

2 Comments:

Blogger Thomas said...

Man nøler ikke når coveret ser sånn ut! Og badstu er virkelig herlig. Rart at man ikke er der oftere...

11:27 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Lionel Richie nr to fra vesntre i midten, forresten. Forferdelig stygg og pistrete afrosveis.

11:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home